lørdag den 4. juni 2011

Post taske

Ja så er alle blomster byttet, mon ikke jeg kommer om ved en postkasse i dag eller i morgen.




Lidt sjove oplysninger.

Der er 40 der har deltaget i byttet i denne omgang. De fordeler sig over det meste af landet, som de tilmeldte også gør, dog har jeg ingen set fra Bornholm.

Posten som nu skal retur fordeler sig på følgende måde.

Fra postnr. der starter med 2 deltager 4 personer
Fra postnr. der starter med 4 deltager 8 personer
Fra postnr. der starter med 5 deltager 6 personer
Fra postnr. der starter med 6 deltager 4 personer
Fra postnr. der starter med 7 deltager 4 personer
Fra postnr. der starter med 8 deltager 9 personer
Fra postnr. der starter med 9 deltager 3 personer

Antal personer og antal breve passer ikke sammen, der er nogle som har sendt flere breve.

Håber at alle bliver glade for deres blomster, jeg har forsøgt at holde lidt styr på hvem der har byttet med hvem, så man kan få nogle andre at bytte med næste gang man deltager. Nogle har fået 1 lavet af 5 andre, andre har fået flere lavet af den samme og så en enkelt fra nogle andre. Jeg har ikke været smagsdommer over hvilket stof i har brugt, og hvem der skal have hvad.

Mange glade hilsner
Lene

1 kommentar:

  1. Hej Lene
    Jeg har modtaget blomsterne idag; men desværre også en strafporto. Der var ikke skrevet B på kuverten, selvfølgelig min egen fejl.
    Men nu du alligevel har fat i kuverterne, så tjek lige portoen passer, så du ikke bliver straffet, hvis din afsender står bag på kuverten.
    En lærestreg til mig...:-(
    God mandag / RikkeBo

    SvarSlet