søndag den 17. juli 2011

Sådan kan det gøres.

Efter en del skriven om størrelsen af blomster, (og jeg beklager, jeg har ikke svaret på de "sure" opstød, der er kommet efter byttet i juli, jeg har valgt at beholde mit gode humør, og glemme dem, for ellers kunne resultatet, blive at jeg ville stoppe som swapper), kom der så i går en dejlig mail. Jeg har fået lov til at sætte tekst og billede på bloggen.



Jeg vil bare lige vise hvordan min blomster-swap ser ud ind til videre.
Planen er at det skal blive et stort slumre-tæppe. Men tiden må vise hvor stort det bliver :-)

Ja, der er lidt forskel på størrelserne på blomsterne, men de helt store problemer synes jeg ikke det giver. Lidt udfordring, ja vist. Men ikke mere end at jeg ind til videre kan finde ud af det. :-)


Mange tak for den søde mail, og dejligt at se hvordan arbejdet skrider frem. Min tanke er også at sy sammen efterhånden, men nu har jeg altså kun 6 blomster, var lidt doven i juli.

Mange hilsner
Lene

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også sy et tæppe, men ved heller ikke endnu hvordan og hvorledes, men vil vente og se hvad der kommer, de skulle jo helst fordeles rigtigt.

    Sender snart da mine jo er 8 dage om at komme frem *GG*

    Hilsen Carin

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud :-)

    Og jeg vil lige påpege at mit indlæg IKKE var ment som et surt opstød - det var bare en bøn til folk om selv at tjekke om størrelsen er ok. Og så vidt jeg husker skrev jeg også at jeg måtte se at få den passet ind et sted. Men jeg synes stadig det er synd når man har lavet et stort stykke arbejde at så modtagerne bliver "sure" fordi de er for små/store.

    Men jeg tror nu også mine bliver syet sammen efterhånden som jeg får dem. :-))

    SvarSlet